Tilemachos slide show

Ο ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ HOBBY-BOX ΣΤΙΣ 6 ΜΑΪΟΥ 2007

Tuesday, November 21, 2006

Το project τελειωσε

Αγαπητοί φίλοι,

Πρόσφατα, και τηρώντας την υπόσχεσή μας στον κο. Ι. Κωνσταντακάτο, όταν προ μηνών προσέφερε τα σχέδια του ΤΗΛΕΜΑΧΟΥ στον πατέρα μου και εμένα, ολοκληρώσαμε την κατασκευή αυτού του πανέμαρφου και ιστορικού αεροσκάφους με αποτελέσματα πολύ πέραν των προσδοκιών μας.

Σημειώνεται ότι: (α) Ήταν η πρώτη φορά που κατασκευάζαμε αεροσκάφος από σχέδια. (β) Μελετήσαμε και χρησιμοποιήσαμε τις απαραίτητες γνώσεις από τα αντίστοιχα κεφάλαια του βιβλίου για τις κατασκευές ( http://jkon.aeromodelling.gr/page-3.htm ) (γ) Μελετήσαμε και χρησιμοποιήσαμε τις οδηγίες κατασκευής του ΤΗΛΕΜΑΧΟΥ από το ίδιο βιβλίο. (δ) Χρησιμοποιήσαμε την τηλεφωνική βοήθεια του κου Ι. Κωνσταντακάτου που άλλωστε μας προσφέρεται πολύ απλόχερα σε κάθε περίπτωση. (ε) Βοηθηθήκαμε από τον ίδιο στην επιλογή/αγορά των υλικών, βοήθεια που αποδείχθηκε πολύ ωφέλιμη αφού τα υλικά του ουραίου ήταν ελαφριά και έτσι με το πρώτο "στήσιμο" του αεροσκάφους για το ζύγισμα αυτό "στάθηκε" balanced.

Για τα όσα μας έχει προσφέρει το site, αισθανόμαστε την υποχρέωση να μοιραστούμε μαζί σας κατ' αρχήν την ικανοποίησή μας για το έργο που καταφέραμε και τις διαπιστώσεις/εμπειρίες μας από την κατασκευή αυτή. Σημειώνουμε τα ακόλουθα: (α) Απαιτείται προσεκτική μελέτη του σχεδίου και επίλυση φυσιολογικών αποριών που θα προκύψουν με την πρώτη μελέτη (β) Ακολουθήθηκαν πιστά οι οδηγίες κατασκευής του ΤΗΛΕΜΑΧΟΥ και απεδείχθεισαν πολύ χρήσιμες οι γνώσεις από την μελέτη του βιβλίου στον τομέα της κατασκευής. (γ) Τα σχέδια είναι απολύτως ακριβή και πιστή αντιγραφή από τα σχέδια οδηγεί σε άριστο αποτέλεσμα (δ) Πρό ενάρξεως της κατασκευής φωτοτυπίσαμε τα αρχικά σχέδια 2 έως 3 φορές έκαστο (πτέρυγα και άτρακτο). Έτσι είχαμε την δυνατότητα να κόψουμε μεγάλα και αυτοτελή κομμάτια (ουράιο οριζόντιο και κάθετο, πλευρές ατράκτου κλπ) και να τα αποτυπώσουμε κατ' ευθείαν στη balsa (ε) Τα πλευρίδια κόπηκαν όλα σε μέγεθος Π-5 (του σχεδίου) και αφου ταιριάστηκαν όλα μαζί σφικτά γυαλοχαρτίστηκαν έτσι που όλα τελικά προέκυψαν όμοια μεταξύ τους. Αυτό βοήθησε, αφού έγιναν οι απαραίτητες τροποποιήσεις των πλευριδίων σύμφωνα με το σχέδιο, στην αρίστη εμφάνιση της πτέρυγας. (στ) Πολλές φορές αντί για υποδεκάμετρο χρησιμοποιήσαμε διαβήτη για να μεταφέρουμε τα μήκη από το σχέδιο στη balsa. (ζ) Το συνολικό αποτέλεσμα και αυτό κατά φάσεις φαίνεται στο http://tilemaxos.blogspot.com/ . (η) Να επαναλάβουμε ότι στη δοκιμή ισορροπίας το αεροσκάφος ισορρόπησε οριζόντια χωρίς επέμβαση ενώ κατα τον έλεγχο της εγκάρσιας θέσης του σημείου ισορροπίας το αριστερό ακροπτέρυγο "κάθησε" 3 εκατοστά, κατάσταση που δεν απαιτεί επέμβαση.

Θεωρούμε υποχρέωσή μας να ευχαριστήσουμε τον κο. Ι. Κωνσταντακάτο για την διάθεση των σχεδίων, την βοήθεια που μας παρείχε, το συνεχές του κέφι για ανιδιοτελή προσφορά και κυρίως για την προσπάθειά του να πείσει τον συνοδοιπόρό του σε αυτόν τον υπέροχο κόσμο του αερομοντελισμού ότι ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

Ευχαριστούμε για τις συνεχείς επισκέψεις σας.

Νικόλας

1 comment:

Xaris o aeromodelistis said...

Axiotime "Nikola"

Me MEGALH mou xara kai EKPLHXH anakalypsa to blog auto gia ton Tilemaxo. Eimoun kapote "mathitis" tou Kuriou Kwnstantakatou alla twra pia menw sto Chicago edw kai polla xronia. Se parakalw, epikoinwnise mazi mou sto: charles@bovalis.net gia sxedia, klp ..

Se euxaristw poly
Xaralambos Bovalis